FIN// Visual artist // Photographer // Media Messenger // Lover of the Truth // bookings: emilkaeverywhere@gmail.com

maanantai 21. toukokuuta 2012

 kuva
Tänään aloitin mun reilun 3 kuukauden työputken ikäihmisten virkistystoiminnan kehittämis-hankkeessa. Ihan mahtava duuni, ja prikulleen mun oman alan hommia!

MUMMUT JA PAPAT ON VAAN IHAN PARHAITA! En ymmärrä miksi ikäihmisistä puhutaan aina niin paljon pahaa, mun työpaikalla on ainakin aivan mahtavan ihania tyyppejä joihin haluan ehdottomasti ehtiä tutustumaan paremmin tulevien kuukausien aikana. Ja joo joo, kyllä ne muorit ja vaarit varmaan rasittaviakin osaavat olla, mutta antakaa mun nyt nauttia tästä alkuhuumasta niin kauan kuin sitä vielä kestää ;)!

kuva

Tää postaus on nyt kuvista päätellen ilmeisesti omistettu herttaisille papoille. Mutta lupaan sen että mummujen vuorokin vielä koittaa, odottakaapa vaan!

Nyt nukkumaan että jaksan huomenna taas toimia seuraneitinä! /Emilka

2 kommenttia:

  1. Vielä minunkin puolestani onnea uudelle kauniille blogillesi! ja voih, minne oikein muutat? et kai minnekään kovin kauas? Pidä hauskaa mummojen ja pappojen kanssa, minäkin olen tavannut monta aivan mainiota sellaista!

    VastaaPoista
  2. Thanks!
    En minä mihkään kauas, tuohon korttelin päähän nykyisestä.. tervetuloo käymään sitten heinäkuun alun jälkeen, olis jo korkee aika nähä ja päivittää kuulumiset! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...