FIN// Visual artist // Photographer // Media Messenger // Lover of the Truth // bookings: emilkaeverywhere@gmail.com

keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Maailman ihanin minä!


Joko siitäkin on kohta vuosi kun nämä kuvat otettiin.. kyseessä on koulukurssiin liittyvä Voimauttavan valokuvan menetelmää mukaileva prokkis jossa ystäväni otti minusta kuvia paikassa jonka olin itse päättänyt. Myös muuten kuvaustilanne ja itse kuvatkin otetiin omien toiveideni mukaisesti, ihan niinkuin voimauttavan valokuvan-menetelmässä kuuluukin tehdä.

Tässä vielä loput näyttelyä varten valikoiduista kuvista:


Kuvat © Anniina Mattila
Voimauttavan valokuvan menetelmästä voi lukea lisää täältä.

3 kommenttia:

  1. Ooh, mä arvasin jo ton ekan kuvan perusteella, että kyseessä on voimauttava valokuvaus! Oon nähnyt sen Maailman ihanin tyttö -kirjan. Ja oot kyllä maailman ihanin sinä, ihania kuvia ja niin kaunis malli! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia kehuista kaunis Veera! Oli kyllä kiva pukeutua prinsessamekkoon! ;)
    Mun noi Voimauttavat kuvat on aika samalla muotilla kun siinä "Maailman ihanin tyttö"-kirjassa. Oikeestihan Voimauttavien kuvien ei tarvii välttämättä olla mitään prinsessa-teemaa vaan pääasia on se että kuvattava ite päättää millaisena haluu tulla kuvatuksi.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...