FIN// Visual artist // Photographer // Media Messenger // Lover of the Truth // bookings: emilkaeverywhere@gmail.com

tiistai 1. huhtikuuta 2014

Kodinvaihtoviikot




Niin siinä sitten kumminkin kävi että elämä Nukkekodissa kesti mun osalta vain reilun vuoden. Puutaloelämä osoittautuikin yllättävän huonoksi ratkaisuksi muunmuassa olemattoman äänieristyksen (naapurissa erittäin kovaääninen ja paljon riitelevä pariskunta) ja kalliiden lämmityskulujen takia. Asunto oli myös melko huonossa kunnossa ja aloin kaipaamaan kotia joka olisi parempikuntoinen ja häiriötön. Lisäksi valmistumisen kynnyksellä uuden elämänvaiheen alkaessa kaipasin uuteen ympäristöön.

No, asioillahan on tunnetusti tapana järjestyä. Niin kävi tälläkin kertaa. Eilen kannettiin ensimmäinen muuttokuorma uuteen kotiin! Löysin edullisen,  vastarempatun asunnon hyvällä sijainnilla.Monen mutkan kautta juuri minä sain asunnon josta moni kilpaili, jes! Ihanaa kun kerrankin on koti jossa ei heti alkuunsa tarvitse alkaa tekemään pientä pintaremonttia..

Nyt sitten muutaman viikon olen kahden asunnon haltija kun siivoilen Nukkekotia ja rakennan pesää uuteen osoitteeseen. 

On vaan niin kertakaikkisen hyvä fiilis! Muutoksen tuulet puhaltaa ja uusi aika koittaa.

Emilka
picture/pinterest 

4 kommenttia:

  1. Onnea uuteen kotiin! I'm sooo happy for you <3!!

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Im sooooooooooooooooo happy for me too! <3 <3 <3

    VastaaPoista
  3. Olen minä jo aikaisemminkin täällä käynyt sun ihania kirjoituksia kurkkimassa <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...