FIN// Visual artist // Photographer // Media Messenger // Lover of the Truth // bookings: emilkaeverywhere@gmail.com

maanantai 12. marraskuuta 2012

Terveisiä täältä kaukaa, hengissä olen vaikka blogi onkin viettänyt pitkään hiljaiseloa. Mun läppäri kiukutteli eikä päästänyt mua nettiin yli kuukauteen. Täällä Haifassa yks nörtti selvitti ongelman ja pääsen jälleen laittamaan koneelta kuvia nettiin. Onkohan täällä mun blogin linjoilla enää ketään vai joko on joka iikka kyllästynyt tekstien odotteluun?

Siinä teille vähän basaaritunnelmaa Jerusalemista! Tällä hetkellä oon Haifassa ja muutaman viikon päästä jo takaisin Suomessa. Ihanaa tulla kotiin, on jo ikävä!

2 kommenttia:

  1. Basaaritunnelma välittyi näistä niin hyvin!! Oikein piti kyylätä mitä ois ehkä ite tullut tuolta ostettua... :)
    -sisar Maarit

    VastaaPoista
  2. Jihuu Sisar Maarit, ihanaa kun oot linjoilla!! :)
    Mun pieni budjetti ja tilanpuute matkalaukussa on pitänyt täällä hyvin suurimmat
    shoppailuvimmat kurissa.. muuten olisin varmaan sortunut kerta toisensa jälkeen ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...