FIN// Visual artist // Photographer // Media Messenger // Lover of the Truth // bookings: emilkaeverywhere@gmail.com

keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Nojatuolia mä metsästän



Tässä muuton jälkeen tavaroita purkaessa ja uutta kotia sisustaessa huomaan jälleen että NEED-listalle kertyy yhtä ja toista hankittavaa. Varsinkin kun on tähän saakka tottunut jakamaan mm.keittiötarvikkeet ynnä muut kämppisten kanssa. Jokainen tuo jotakin, jos mulla ei oo, jollain toisella on. Nyt tilanne on toinen, sillä kämppisajat on taaksejäänyttä elämää. Yks suurin (ainakin kooltaan) NEED-listan hankinta on

n o j a t u o l i. 

Tässä jotain pinterest-kaunokaisia jotka mua jotenkin viehättää :  








Eli kuten kuvista näkyy jonkinsortin vintage-henkistä tuolia mä metsästän seuraavilla kriteereillä :

+ väritys vaalea, valkoinen tai ruskea (joku joka sopii puulattian väriin)
+ materiaalina ihanteellisin olis kulunut nahka mutta kangaspintakin mätsäis hyvin jo olemassaolevaan sohvaan
+ hintaluokka 0e-100e (tiedän, aika utopistista varmaan, mutta mun muut huonekalut on löytyneet melko halvalla nimim. ilmainen sänky ja sohva huuto-netistä 15 eurolla)
+ kierrätetty tuoli olis iso plussa niin ekologisessa mielessä, kuin tunnelmaltaankin

Eli taitaa olla viisainta lähteä kirppiskierrokselle (heti tilipäivän jälkeen) vai onko jollain sisustusgurulla heittää jotain ässää hihasta mistä kannattais metsästää?

Emilka
kuvat/Pinterest

3 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...